我唔識字怎麼唱? 我唔識字歌詞!



作詞:林夕

作曲:吳品醇

我要飲沒有酒我的生涯像隻狗

我最蠢是結識你卻想擁有

我要嘔別要走你的手來扶我手

我妄想是你不發覺的色誘

*(女聲)終於知道你有多奸終於知道我有多慘

#難道出生當天我已給歸類做壞人

難道愛我會毀了你一生

期望飆車的手轉個身拉著大提琴

然後你一生給我也甘心

你與他訂了婚也不一定是拜金

我只知輪廓起碼比他吸引

我怕後庄街英文家教行情死又怕生我褲袋內沒美金

你卻知誰會使你更加興奮

Repeat *,#

(RAP:)

「我自己知我自己事就算我願意世界都唔會俾我得志

我冇車匙俾你門匙我知道一定會再出事唔係第一次

兩個世界點會咁容易冇事冇事鍾意我當係做善事

我唔識字冇你咁幼稚你以為我地可以仲可以發生乜o野事

我愛你我愛你真係白癡」

Repe長壽路北一巷英文家教行情at #

其實細個那陣我也很想日夜練琴

無奈爸媽的吵架更高音

其實彎大信街英文補習班推薦彎曲曲挫折中天若是無情

無論多景和街英文補習班推薦麼喜歡你也傷心不分都分了不要緊

大昌路2段英文補習班推薦

小編告訴您:omusic免費聽歌APP服務是各家電信均可使用,小編就是用中華電信註冊成功,使用台灣大哥大、亞太Gt4G、台灣之星、遠傳或是家用WIFI都可以使用omusic服務唷!




特別幫大家整理 我唔識字影評




標籤: 我唔識字 youtube, 我唔識字 mv, 我唔識字 錢櫃, 我唔識字歌詞, 我唔識字好樂迪, 我唔識字星聚點, 我唔識字mega下載, 我唔識字享溫馨, 我唔識字ktv, 我唔識字好樂迪ktv, 我唔識字kod, 我唔識字下載
arrow
arrow

    urlhome4361 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()